lucas

Te echo de menos lucas me acordaré de cuando vino a verme y hablar cuando estábamos en cualquier utflyckt con la escuela y todo lo que esperamos que regresen de nuevo a casa a Suecia antes de lo contrario, pasar a ti Te amo

ja jag saknar dig och jag vill ha dig här i sverge nu ! <3
lucas bäste vän du är bäst, jag kommer ihåg när vi träffades och du sa att jag vaar den ända tjejen som du kunnde lita på på riktigt :') och när vi var där med klassen¨på holm någonting fengelset och vi satt på en gren over vattnet :) och när vi hitta den där bryggan :)
många oförglömmliga minnen som finns i mitt hjärta !



du är bäst i love you !

Kommentarer
Postat av: lucas

något skulle hända jag va ledsen o tänkte vem ska jag snacka me där fanns du som en ängel MIN ängel jag hade det jobbigt då men du hjälpte mig och om det behövs kommer jag alltid att hjälpa dig jag älskar dig och kommer alltid att göra det

2010-10-10 @ 23:24:04
Postat av: Alice

du är det bästa som finns min ÄNGEL UTAN VINGAR ! tack jag älskar dig <3

2010-10-10 @ 23:29:33
URL: http://alicews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0