rolig rolig rolig

väldig rolig dag !

först får jag frukost på sängen !
sen åker jag mamma trixie magnus och hugo till rusta sammnt macdonalds :P
efter vi hade varit där åkte vi och träffade vi Julia och hennes familj :) 
dom har ttre hundar så det var trixie ronja bella och ajax som hade det kul :P

sedan fick jag även reda på att jag ska ställa ut trixie första gången på lördag ska bli väldigt roligt :) 
men då mååste jag lära henne lite saker först, men efter som det är på lärdag har jag bara 6-5 dagar på mig att lära henne 

1.stå fint
2.springa fint 
3.snurra
4.backa

dom 2 sista e inte viktiga bara roliga :) <3

juste trixie fick sitt första paket idag :)
det var en aportboll med snöre ett vitt skinben samnt ett rött pipben men prickar på som e skönt att bita på :)


Bella (Golden Retriver)

Ajax (Aussie)

Ronja (Golden Retriver)

Trixie (Bergamasco) min lilla sötnos :)))<33


ja nu har jag gjort choklad mouss , ska ringa pappa och be honnom lämna min kamera i morgon morgon (glömmde den hos pappa för 2 helger sen...)  ja och så måste jag säga att jag inte kan komma till honnom i helgen :( .....

ha de gött sa ett kött <3

Kommentarer
Postat av: julia

Deet va kul att ni kom o få träffa er o er supersöta vovve ! :D Lycka till på utställningen på Lördag ! så skulle vi ses hörde ja nina berätta o träna hund ! :D <33

2010-11-22 @ 16:58:16
URL: http://ajax.bloggplatsen.se
Postat av: Alice

aa nästa tisdag prtade vi om kan du då ? <3

2010-11-23 @ 12:23:47
URL: http://alicews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0