GÖR VINTERN ROLIGAR BY;ELLI

Mys: Man kanske inte orkar gå ut, eller har varit ute i snön och man fryser, Hur mysigt då är det inte att komma in och sätta sig i soffan kolla film med varm choklad, kanske bullar eller pepparkakor. Eller något annat gott!

Middagar/fest: Varför inte bjuda in sina kompisar och laga middag tillsammans, sen kanske festa lite också! Niiice!

Shoppa: Julhandla med någon/några! Om man kanske är lika glömsk som jag, skriv en lapp eller i mobilen vilka du ska köpa till. Jag glömde min bror en gång, och han köpte värsta sakerna.. Men hey! köp inte bara saker till andra, lyxa upp det och köp något till dig själv!


Inred: Man kanske är ensam hemma, kompisarna säger typ bara "nej jag kan inte" "nej jag är på landet" osv..
Hur kul är det inte att börja möblera, fixa , trixa, göra rummet lite juligt, juvligt!

Spa: Antingen gör du det själv, eller med flera.
Ansiktsmaske, bad, ljus, måla naglarna, skrubba. MYYYYYYYS

Bio: Gå på bi
t.ex
"The good heart" har bio premier den 3 december
DRAMA

ut och fota: Fota på kvistar mark eller dig själv. Du kan vara med någon och ta fina profilbilder till facebook, till header. Eller så kan man ge bort foton på sig själv i julklapp!



BTW;älskar bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0